فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در خدمت به محرومان باید تبدیل به یک فرهنک در کشور شود.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم توانمند سازی گروه‌های جهادی شهرستان کازرون که با عنوان رسم جهاد برگزار شد، بیان کرد: نیاز است با کار هنرمندانه به مردم نشان دهیم فعالیت‌ها و عملکرد‌های گروه‌های جهادی که بدون هیچ مزدی در راه خدا جهت کمک به مردم کم برخوردار با حفظ هویت و کرامت انسانی انجام می‌شود را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کنیم.

 او ادامه داد: فکر جهادی و عمل جهادی در تبعیت گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس در کمک به محرومان جامعه در مناطق کم برخوردار توسط جوانان گام دوم انقلاب در ادامه راه و مسیر ایثار، شهادت و از خود گذشتگی است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه برای رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی باید مسیر‌ها و گام‌ها برداشته شود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد خدمت رسانی پیش از سود رساندن به دیگران به خود فرد سود می‌رساند.

بسیج سازندگی یکی از راه‌ها و کلید اساسی حل مشکلات در کشور است

 حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کازرون در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از مقوله‌هایی که در قرآن و روایات به جد بر روی آن تاکید شده پرداختن به مسئله جهاد است که بسیج سازندگی سپاه در همین رابطه است.

او تصریح کرد: بسیج سازندگی یکی از راه‌ها و کلید اساسی حل مشکلات در کشور بخصوص در کمک به مناطق کم برخودار با کار‌های عمرانی و سازندگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار