مدیر اداره آبفای بندرامام خمینی (ره) از رفع هزارو ۳۴۳ فقره حادثه فاضلاب در سطح شهر خبر داد. 

حسین خواجوی مدیر اداره آبفای بندرامام خمینی (ره) گفت: به منظور رفع مشکل دفع فاضلاب مشترکان بندرامام خمینی (ره) این اداره جهت عملیات نگهداری و بهره برداری از شبکه فاضلاب اعم از: لایروبی شبکه به متراژ ۳۰ کیلومتر، رفع گرفتگی شبکه و انشعاب فاضلاب با دستگاه جنتکس به تعداد ۶۰۰ فقره، رفع پس زدگی شبکه فرعی فاضلاب به تعداد ۸۰ فقره، مرئی سازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول به تعداد ۸۰ دهانه، مرمت دور قاب و دیوار‌های منهول به تعداد ۱۵ دهانه، ساخت و اجرای منهول به تعداد ۵۰ دهانه؛ اصلاح انشعابات فاضلاب به تعداد ۶ فقره اقدام نمود.

او می‌گوید: در بخش تاسیسات فاضلاب نیز ایستگاه ۷۰۰ دستگاه قبل از آغاز فصل بارندگی، لایروبی، و اورهال همه تابلو برق‌ها و دیزل ژنراتور‌ها انجام شد، ضمن اینکه در مناطقی از شهر در هفته‌های آینده با مشخص شدن پیمانکار، لایروبی خطوط دفع فاضلاب آغاز خواهد شد.

خواجوی می گوید: سرکشی مستمر و شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری، و وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها و رفع اشکالات موجود از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌روند.

 مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: تعمیر و تعویض قطعات فرسوده دستگاه جنتکس، بیل بکهول، و همچنین بازسازی و سیم پیچی تعداد ۴ دستگاه الکتروپمپ ۴ اینچ، در شهرک مقداد و مسکن مهر انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.