در مراسمی یاد و خاطره ۹۷ شهید تاکستان با حضور مردم شهید پرور این شهر گرامی داشته شد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداردر این مراسم گفت: دشمنان ایران همه کنار هم قرار گرفتند و می‌خواستند جمهوری اسلامی را از بین ببرند، چرا که نگران قدرت گرفتن آن در منطقه هستند.

وی گفت: امروز برای اینکه در منطقه کاری انجام شود نیاز است جمهوری اسلامی همراهی کند و این مسئله ترس به جان آن‌ها انداخته است.

کاظمی با اشاره به این که در این ماجرا برخی تحلیل می‌کنند که سرمایه اجتماعی آسیب دیده و مسائل ریشه اقتصادی دارد، تاکید کرد: بخشی از این تحلیل‌ها درست است، اما این‌ها مبنای جریانات نیست، گسل نارضایتی اجتماعی وجود دارد و دشمن روی آن سوار شده است، اما علت اصلی وقوع حوادث این‌ها نبود، علت اصلی این است که طی دو دهه اخیر آمریکایی‌ها به شدت دچار انفعال شدند و امروز در موضع انفعال دست به این اقدام زدند.

معاون سیاسی امنیتی استان گفت:ضرب شصتی که دشمن از انقلاب اسلامی ایران خورد در تاریخ فراموش نخواهد شد.

وی گفت: دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی و تبلیغات گسترده قصد داشتند در سالگرد اغتشاشات مردم را به خیابان بکشانند و ناامنی ایجاد کنند.

کاظمی گفت: ملت ایران در هیچ نقطه‌ی این سرزمین فریب این تبلیغات را نخورد، همراه دشمنان نش و شکست سنگینی به دشمنان وارد ساخت.

کاظمی گفت: دشمن امروزه با تانک و سلاح و تجهیزات به جنگ ملت ایران نمی‌آید، آنان جنگ ترکیبی راه می‌اندازند و در همین فضای مجازی تلاش می‌کنند دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران را کوچک نشان دهند.

وی گفت: امروز فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم که حاصل ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان در جبه‌های نبرد حق علیه باطل بود یک فرهنگ جهانی شده و ملت‌های آزاده دنیا از این فرهنگ الگو می‌گیرند و زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار