صبح امروز، طی آیینی در مدرسه شش کلاسه حاج غلامحسین جیواد، چهار مدرسه در منطقه خسروشاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: بسیار خرسندیم که در سال تحصیلی جدید پروژه‌های متعدد در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد.

مسعود سعادتی با قدردانی از خانواده خیر بزرگوار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جیواد خسروشاهی گفت: بزرگترین سرمایه کشور دانش آموزان هستند و از این رو اصلی‌ترین ترس دشمن از شما است.

وی افزود: شما عزیزان این توان را دارید که با اتکا به توان خودتان گره‌های مختلف و چالش‌های گوناگون جامعه را باز و حل نمایید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکرد‌های آموزش و پرورش استان در ایجاد فضا‌های آموزشی جدید، توسعه متوازن فضا‌ها می‌باشد تا شاهد تحقق عدالت آموزشی در این زمینه نیز باشیم.

 این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس مطالعات صورت گرفته در تلاش هستیم تا از ظرفیت خیرین در مناطقی که سرانه آموزشی کمتر از میانگین استانی دارند، استفاده کنیم.

سعادتی در پایان از افتتاح پروژه‌های گوناگون و برچیده شدن فاز اول مدارس کانکسی بالای ده دانش آموز به تعداد ۶۶ مدرسه در استان در ایام پیش رو خبرداد.

گفتنی است در این آیین متمرکز مدارس سه کلاسه قلعه چای، شش کلاسه جیواد، شش کلاسه پای چنار، شش کلاسی ینگی کند و ۱۵ حلقه سرویس بهداشتی مدارس شیرودی و شعوری در مجموع با زیر بنای ۲۲۶۹ متر مربع و با اعتبار ۲۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان، مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب ها: دانش آموزان ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.