معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از توزیع پاکت به دانش آموزان جهت شرکت در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۰۵ هزار پاکت ویژه جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس استان توزیع شده است، گفت: این پاکت‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بین دانش آموزان توزیع شد.

او افزود: کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و یا مدارس دیگری که دارای دانش آموز نیازمند هستند، اهدا می‌شود.

لطفی اظهار کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی پارسال ۵۵۰ میلیون تومان به همنوعان خود کمک نقدی و غیرنقدی کرده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان این که مراسم جشن عاطفه‌ها ۸ مهر در مدارس استان برگزار خواهد شد، بیان کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در آستانه شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود..

او با اشاره به خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد به دانش آموزان نیازمند، تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

لطفی با اشاره به روش‌های مشارکت در رویداد شور عاطفه‌ها ادامه داد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد مشارکت کنند.

پارسال ۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان در پایگاه‌های جشن عاطفه‌های خراسان جنوبی جمع آوری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.