نورالدینی گفت: افرادی که کارت سوخت آن‌ها خارج از طرح کدینگ قرار گرفته است به نواحی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در سطح کرمان مراجعه کنند.

 سیدباقر نورالدینی گفت: از همه افرادی که کارت سوخت آن‌ها خارج از طرح کدینگ قرار گرفته است درخواست داریم، به نواحی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در سطح استان کرمان مراجعه کنند.

او افزود:  با اجرای طرح کدینگ کارت‌های سوخت خودرو‌های بنزین‌سوز، برای تعدادی از هم‌استانی‌ها و افرادی که از استان‌های دیگر در استان کرمان ساکن هستند، مشکلاتی ایجاد شده است که ضمن عذرخواهی از این افراد، از آنان درخواست داریم برای رفع مشکل به نواحی شرکت ملی پخش در سطح استان کرمان مراجعه کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: به‌دلیل حجم زیاد کارت‌های سوخت، تعداد محدودی از این کارت‌ها خارج از طرح قرار گرفته‌اند و ما برای اینکه مشکل این افراد را حل کنیم، تعدادی جایگاه بنزین در سطح استان خارج از طرح کدینگ قرار دادیم تا این افراد بتوانند در این جایگاه‌ها سوختگیری کنند.

او تصریح کرد: افرادی که کارت سوخت آن‌ها مشکل دارد با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و ارائه اصل و کپی مدارک خود از جمله: برگ سبز یا کارت خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، بیمه نامه، استعلام کارت سوخت از پلیس+۱۰ و اسناد مربوط به محل سکونت مالک خودرو با پلاک غیربومی (افرادی که پلاک خودروی آن‌ها مربوط به استان کرمان نیست)، وارد طرح کدینگ شده و مشکل کارت سوخت آن‌ها رفع می‌شود.

مدیر منطقه کرمان عنوان کرد: برخی از کارت‌های سوخت در کدینگ استان‌های دیگر قرار دارند که باید با همکاری خود این افراد از کدینگ سایر استان‌ها خارج و وارد کدینگ استان کرمان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
دوما هست کارت من کدینک هست میری شرکت نفت میگه درست میشه کی میخواد درست بشه دم سال نو هستم خواهشن رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۳ دی ۱۴۰۲
سلام من ماشینم تاز از مهشد آوردم بنام زدم کارت سوختشو صفتنام کردم اومد کدینگ بود رفتم شرکت نفت زدم تو سیستم آلا یک ماه شود باز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
من ماشینم پلاک بم هست ولی کپینگ شده شرکت نفت هم رفتم زده توسبستم گفته ده الی سی روز درست میشه هنوز نشده اینم از مزایای دولت هوشمند الکترونیک هسته لطفاً رسیدگی کنید