فرمانده سپاه قدس به سوریه در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار کرد.

سردار حاج اسماعیل قاآنی در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار و از تعدادی از مناطق عملیاتی مختلف این کشور بازدید کرد.

فرمانده سپاه قدس به سوریه در مانور نظامی مشترک ایران و سوریه شرکت و در چارچوب مقابله مشترک با چالش‌ها و ناامنی‌های نظامی و امنیتی سوریه، مناطق و محور‌های حساس سوریه را بررسی کرد.

وی در این سفر با تاکید بر اینکه آمریکا ریشه اصلی فساد، هرج و مرج، تروریسم و نزاع در سوریه، منطقه و جهان است، گفت: سوریه و ایران کشور‌هایی برادر هستند و از روابط راهبردی برجسته، همه‌جانبه و عمیق برخوردارند. جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با چالش‌ها در کنار مردم و رهبری سوریه خواهد ماند.

برپایه این گزارش سردار قاآنی در حمایت از مقاومت و دفاع از کشور‌هایی که در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده اند، از تعدادی از کشور‌های منطقه بازدید‌های میدانی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۱۵:۵۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
درود خدا بر همه شهدای گرانقدر علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها که پر کشیدنش از کره خاکی هنوز باورمان نیست و چقدر دلتنگشیم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۴۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
خداوند پشت و پناهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
دمتون گرم که حامی مظلومان هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
بابا اعلام نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
آقای قاآنی از این که با هدفهای سردار دلها همسو هستید ممنونیم ،دمتون گرم ،خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
نیک نفس
۱۰:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
پس تقسیم ۶ میلیارد کره شروع شده
آخرین اخبار