در اجرای پویش مشق احسان ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند خراسان رضوی توزیع می‌شود.

ناصر بدیهی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای پویش «مشق احسان» بنام شهدای امنیت شهید رسول دوست محمدی خبر داد و گفت: این پویش در قالب ارائه خدمات به دانش آموزان مراکز محروم و کم برخوردار و در راستای اهداف برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه اجرایی می‌شود که این ستاد برای اجرای این پویش بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی افزود: این تعداد بسته اقلام لوازم التحریر توسط گروه‌های مردمی، گروه‌های جهادی و مساجد فعال توزیع می‌شود و برای هر بسته ۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

بدیهی با بیان این که توزیع بسته‌ها از چند روز پیش آغاز شد گفت: این بسته‌ها تا اواسط مهر ماه بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود و شناسایی جامعه هدف برای بهره برداری از این بسته‌ها از طریق گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسبج محلات و مساجد صورت می‌گیرد.

پویش ملی اهدای نوشت افزار به دانش آموزان در مناطق کم برخوردار به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار می‌شود. امسال تعداد ۳۰۰ هزار بسته لوازم التحریر با مشارکت بیش از سی هزار گروه مردمی، مساجد و همکاری وزارت آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخودار سطح کشور توزیع خواهد شد.

همچنین این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی، جامدادی، خط کش به ارزش ریالی هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است که تمام اقلام از تولیدکنندگان ایرانی خریداری شده است.

در این مرحله ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای این مرحله از پویش مشق احسان هزینه شده و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون ۱.۵ میلیون بسته لوازم التحریر در سراسر کشور توزیع کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.