۲۰ هزار بسته نوشت افزار از سوی کمیته امداد و ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خراسان رضوی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ۲۰ هزار بسته نوشت افزار از سوی کمیته امداد و ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خراسان رضوی روز پنجشنبه طی مراسمی برای دانش آموزان نیازمند این استان اهدا شد.

حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در این مراسم گفت: این بسته‌ها در قالب پویش‌های "مشق احسان" و "مشق محبت" بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌گردد.

او با اشاره به تاثیر امامان جماعت در مساجد و مراکز نیکوکاری افزود: باید از ترک تحصیل دانش‌آموزان به خاطر نداشتن لوازم تحریر و وسایل آموزشی جلوگیری شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی به حمایت کمیته امداد از حدود ۴۸ هزار دانش آموز نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با مشارکت ۶۰۰ مرکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی بتوانیم مشکل این دانش آموزان و خانواده هایشان را حل کنیم.

آسوده اجرای این مراسم در جوار گلزار شهدا را اقدام جدید دانست و بیان کرد: با این کار نورانیت شهدا را به دانش‌آموزان گره می‌زنیم، چون شهدا زنده و در زندگی افراد موثر هستند.


بیشتر بخوانید


فرج الله شوشتری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مهم‌ترین شاخص و ویژگی بسته‌های اهدا شده استفاده از کالای با کیفیت ایرانی و دارای محتوای فرهنگی، ایثار و شهادت و مذهبی است که توسط کارگاه‌های اشتغال ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تولید شده است.

او افزود: این بسته‌ها متناسب با مقاطع تحصیلی و جنسیت دانش‌آموزان تهیه شده که برای هر بسته بطور میانگین ۱۸۰ هزار تومان هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم با اهدای بسته‌های تحصیلی بتوانیم در ایجاد مسیر مطلوب زندگی برای دانش‌آموزان نقش بسزایی داشته باشیم.

پویش ملی مشق محبت در قالب شور عاطفه‌ها توسط کمیته امداد و پویش ملی مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به منظور تهیه و توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق کم برخوردار در حال اجراست.

در این مراسم به صورت نمادین از ۶۰۰ بسته تحصیلی در جوار مزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد رونمایی شد.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.