آموزش خبرنگاری و عکاسی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مشهد

دوره آموزش خبرنگاری و عکاسی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به منظور فعالیت در خبرگزاری دانش آموزی پانا، در مشهد برگزار شد.

جواد روحانی، رئیس آموزش و پرورش استنایی خراسان رضوی گفت: این دوره با حضور ۴۶ نفر از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه از همهآموزش خبرنگاری و عکاسی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مشهد گروه‌های استثنایی مدارس مشهد و با همکاری روابط عمومی این اداره و سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در سالن همایش‌های دبیرستان استثنایی تقوا برگزار شد.

او  هدف از برگزاری این دوره را آشنایی دانش آموزان دارای نیاز‌های ویژه با مقدمات خبرنگاری و خبر نویسی، کسب مهارت عملی و علمی در حوزه خبر و عکس، ایجاد انگیزه برای فعالیت در حوزه خبر، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و تبادل اطلاعات بین دانش آموزان ذکر کرد.

رئیس آموزش و پرورش استنایی خراسان رضوی خبرنگاری را در شمار جذابترین، پویاترین و ثمربخش‌ترین فعالیت‌های اجتماعی دانست که به طور مستقیم با انواع مهارت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مربوط می‌شود و افزود: در این دوره، اساتید فعال در حوزه خبر و عکس در زمینه مقدمات خبرنگاری، خبرنویسی و عکاسی، نکات لازم را به دانش آموزان آموزش دادند.

روحانی بیان کرد: دانش آموزان خبرنگار در مدارس، در این دوره می‌آموزند برای به تحریر در آوردن یک موضوع خبری، در کنار انگیزه و اشتیاق، نیاز به خوب دیدن و شنیدن، دقت کردن و بررسی کامل یک رویداد نیز دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.