جلالی گفت: بازنشر فرهنگ ایثار و معرفی الگوهای جهاد و مقاومت به جوانان، بهترین راهکار انتقال فرهنگ پایداری و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

جلالی  فرماندار شاهرود گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس قله نورانی، حماسه جهاد، ایمان، امید، مقاومت، ایثار و رشادت، تدبیر و ابتکار فرزندان ملت ایران زیر پرچم ولایت است.

وی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در راستای تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت به جوانان ضروری خواند و ابراز کرد: این آیین با شعار «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۹ شهریور همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

جلالی با بیان اینکه مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای مراسم با شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هر شهرستان به ریاست فرماندار، دبیری فرمانده سپاه ناحیه و مشارکت مؤثر مسئولان ادارات و نهادهای مرتبط است، اظهار کرد: تقسیم وظایف بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر سرعت و کیفیت اجرای مراسم خواهد افزود.

وی با اشاره به اینکه نماینده افتخاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در هر شهرستان عضو شورای هماهنگی می‌باشد، افزود: شناسایی، سازماندهی و دعوت نظام‌یافته از جامعه هدف مراسم که با همکاری سازمان‌های نظامی، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط انجام می‌گیرد، تأثیر به سزایی در حسن اجرای این مسئولیت دارد و فراگیر بودن نقاط و مکان‌های برگزاری مراسم در گستره شهرستان و همچنین اجرای برنامه‌های جذاب با استفاده از ابزار هنر و رسانه در تبلیغات مراسم مورد تاکید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.