معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان گفت:در هفته دفاع مقدس لازم است فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

محمدباقر اسلامی، معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت:  در هفته دفاع مقدس با حضور مقامات ارشد قضایی استان کرمان از جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا در دستگاه قضایی استان کرمان تجلیل و قدردانی بعمل خواهد آمد.

وی در ادامه گفت: یکی از ویژه گی‌های بسیج در دوران دفاع مقدس موضوع نظم وانضباط بود لذا بایستی برنامه‌های بسیج با نظم و انضباط برگزار شود و بسیجیان در این زمینه همواره الگو بوده اند.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور و سایر نهاد‌ها، مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا نیز از سوی بسیجیان حقوقدان صورت خواهد پذیرفت.

 همه ما وظیفه داریم برای تکریم و معرفی دلاورمردی‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برنامه‌های هفته دفاع مقدس را باشکوه برنامه ریزی و اجرا نماییم.

 برپایی میز خدمت و مشاوره حقوقی رایگان به مردم و برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا همراه با سخنرانی و روایت گری از سوی یادگران هشت سال جنگ تحمیلی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دادگستری کرمان می‌باشد.

در هفته دفاع مقدس لازم است فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی و همچنین رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

بسیجیان باید در شیوه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان دقت لازم را بعمل آورده و مطالبه گری و مبارزه با فساد را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

 گفتنی است با حضور معاون قضایی، منابع انسانی و امو فرهنگی دادگستری استان کرمان، فرماندهان بسیج حقوقدانان و شهید بهشتی و جمعی از بسیجیان جلسه برنامه ریزی برنامه‌های دفاع مقدس در دادگستری استان کرمان برگزار شد.

برچسب ها: دادگستری ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.