معاون سوادآموزی قم می گوید:همانگونه که به پرونده سلامت و بهداشت نیاز داریم ، تهیه و تدوین شناسنامه جامع تحصیلی و مهارتی راهبردی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قم با تاکید بر لزوم تهیه شناسنامه جامع تحصیلی و مهارتی ایرانیان گفت:  برای موفقیت  برنامه ریزان و سیاست گذاران درمدیریت کشور لازم است تا از وضعیت و میزان سطح سواد ، تحصیلات و دانش و آموزش های گذرانده شده توسط هم وطنان عزیز ایرانی درهرمقطع و مرکزآموزشی  با انجام آمارثبتی  آگاهی داشت.

عضوشورای پشتیبانی سوادآموزی استان افزود:همانگونه که به پرونده سلامت وبهداشت نیازداریم  به تهیه وتدوین شناسنامه جامع  آموزشی و تحصیلی  و مهارت و حرفه آموزی هم وطنان عزیز و اطلاع از انواع سواد آنان نیز، نیاز پایه ای و راهبردی می باشد.
دبیرگروه بهبودکیفیت فعالیت های سوادآموزی استان افزود:باتوجه به فرصت تدوین وتصویب برنامه هفتم توسعه کشور که درحال اجرا و پیگیری است از مجلس شورای اسلامی و دولت انتظارداریم نسبت به این موضوع راهبردی توجه گردد.

قاسمی نیا این طرح را به ویژه برای مطالعات و تصمیم گیری ها واجرای برنامه های کلان اقتصادی؛فرهنگی؛آموزشی؛سیاسی واجتماعی بسیارموثردانست و گفت: مرکزآمارایران مناسب ترین مجموعه برای مدیریت وراهبری ومحوریت  تهیه وتدوین واجرای این طرح می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار