مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: فعالان حوزه‌های پزشکی، گردشگری سلامت، غذا و دارو از فارس در نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان حضوری پررنگ خواهند داشت.

محسن نهاوندی گفت: نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور شرکت‌کنندگانی از نقاط مختلف دنیا و همچنین فعالان عرصه پزشکی از استان فارس و شهر شیراز با محوریت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهر مسقط کشور عمان برگزار می‌شود.

او افزود: شرکت‌کننندگانی که از استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، درمان، گردشگری سلامت و غذا و دارو فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: این رویداد، رویداد بین‌المللی برجسته‌ای است که فعالان و تولیدکنندگان عرصه سلامت در دنیا آخرین دستاورد‌های خود را به معرض دید عموم می‌گذارند و استان فارس و شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور نیز حضور فعالی در این نمایشگاه دارد. 

نهاوندی با بیان اینکه کشور‌هایی مانند لهستان، انگلستان، مالزی، هند، لبنان، پاکستان، تایلند و ... در این نمایشگاه حضور دارند، ادامه داد: هدف این نمایشگاه همه جنبه‌های صنعت پزشکی و سلامتی است، پنجره‌ای به سوی محصولات سلامتی، خدمات و تسهیلات پزشکی و سلامت و همچنین فرصتی برای توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری بیشتر و مناسب‌تر است. 

او اضافه کرد: این نمایشگاه، پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی در کشور عمان آن را تایید و گواهی کرده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در راستای توسعه تجارت و صادرات استان فارس، حضور موثر در نمایشگاه‌های خارجی را در اولویت قرار داده به طوری که تا پایان سال چندین نمایشگاه دیگر در حوزه‌های ساختمان، کشاورزی، دام و طیور و ... در کشور‌های مختلف منطقه برگزار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.