جذب ۱۰۰ در صد اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۱ شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات است و هیچ اعتباری برگشت داده نمی‌شود.

احمد زاده در نشست پیگیری جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱ گفت: برای جذب اعتبارات برخی طرح ها موانع قانونی وجود داشت که باید رفع می‌کردیم به همین دلیل این جلسه برگزار شد که اختلافات بین دستگاه‌ها رفع و مشکلات رفع شود.
 
استاندار با بیان اینکه اقدامات لازم برای جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ انجام و اعتبارات به صورت ۱۰۰ در صدی جذب می‌شوند، افزود: نگران جذب نشدن اعتبارات هیچ دستگاهی نیستیم و همه دستگاه‌ها اعتبارات عمرانی را جذب می‌کنند.
 
وی بیان کرد: دستگاه‌ها هفته آینده هم فرصت دارند اعتبارات را جذب کنند و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر نحوه جذب اعتبارات دستگاه‌ها و جلوگیری از برگشت یک ریال اعتبار نظارت می‌کند.
 
احمدزاده به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: ساخت مسکن اولویت دولت سیزدهم در تمام مناطق کشور است و برنامه اول مدیران استانی نیز است.
 
وی بیان کرد: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم دولت به استان تعهد شد که دستگاه‌ها نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار این طرح انجام دهند تا هر چه سریعتر وارد مرحله اجرایی شود.
 
استاندار بیان کرد: در صدد محرومیت‌زدایی از چهره روستا‌ها و شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دفتر محرومیت‌زدایی کشور هستیم.
 
احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت ساخت پل در رودسمه و پل روستای شهید طیب هم گفت: مردم این مناطق در فصل زمستان برای عبور از رودخانه دچار مشکلاتی می‌شوند لذا عملیات ساخت پل‌ها تا قبل از زمستان امسال به اتمام برسد و آماده بهره‌برداری شوند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بازدید از آخرین روند ساخت این طرح ها و همچنین چند طرح دیگر در سایر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.