مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شناسایی اموال مازاد ادارات این استان به ۳۳ مورد خبر داد.

طاهر شریف پور با اشاره به افزایش شناسایی اموال مازاد ادارات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تا فرودین ماه ۱۴۰۱ تنها ۱۰ ملک مازاد ادارات شناسایی شد که هم اکنون این تعداد به ۳۳ ملک رسید.
 
شریف پور با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ میزان ۹۹ درصد اسناد و اعتبارات جذب شدند، افزود: همه دستگاه‌ها اعتبارات را جذب کردند و فقط دو دستگاه بطور کامل اعتبار را جذب نکردند، که بخشی از آن به صورت اسناد خزانه بود.
 
وی با اشاره به تلاش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در سفر رئیس جمهور گفت: این اعتبار کمک بزرگی به منابع بانکی می‌کند، همینطور جذب آن منجر به افزایش اشتغالزایی می‌شود.

شریف‌پور خاطرنشان کرد: حدود ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ را داریم که تا الان حدود ۱۴۰ میلیارد آن واریز شده و ۵۲۲ میلیارد تومان به صورت اوراق است، و تا زمانی که به بانک واریز شود فرصت برای جذب وجود دارد.

وی به افزایش اعتبارات عمرانی استان از ۴۷۷ میلیارد تومان سال ۹۹ به ۹۷۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۰۳ درصدی اشاره کرد و بیان داشت: در سال مالی ۱۴۰۱ یکی از اتفاقات مهم مالی استان رقم خورد که قریب به ۹۱۴ میلیارد تومان اعتبارات نقد و میزان اندکی به صورت اسناد بود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری با پوشش ۲۵ دستگاه و بانک یکی از کم نظیر‌ترین میز‌های خدمت فعال و پوشش تقاضا‌های جامعه هدف را داشتیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.