همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری در مصلای رشت برگزار شد.

در  مراسم عزاداری که اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند نماینده ولی فقیه گیلان با تسلیت فرارسیدن رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن (ع)، زندگی اهل بیت (ع) را امتداد مسیر نورانی انبیای الهی دانست و گفت: این مسیر برای به تکامل رسیدن و سعادت انسان است.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه مأموریت پیامبران بندگی واقعی بشر بوده است افزود: لازمه بندگی علم به توحید، شناخت لوازم توحید و علم به موانع توحید است.

وی با اشاره به اینکه تبعیت، تسلیم و اطاعت از ولی خدا نشانه بندگی خالصانه است، گفت: مردم در صورتی به سعادت و کمال دست می‌یابند که مطیع، ولی خداوند باشند.

نماینده ولی فقیه گیلان افزود: آنچه که انسان را از مسیر ارزش‌های واقعی دور می‌کند پرستش هوا و هوس، جاه طلبی و نفاق است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران نمونه بی بدیل مطیع رهبری و ولیّ خداوند هستند گفت: هر جامعه‌ای که دچار پرستش هوا و هوس شود دستخوش بحران‌ها و حوادث نامبارکی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ریزش کنندگان از مسیر واقعی الهی دچار جاه طلبی شدند افزود: در کشور ما نیز علت تمام فتنه‌ها نفاق بوده است.

نماینده ولی فقیه گیلان گفت: اگر ملت از، ولی خداوند اطاعت نکنند دچار طاغوت خواهند شد و طغیان گران زور گو بر آن‌ها حکومت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.