مراسم ملی شور عاطفه‌ها امسال در استان فارس در ۵۶ پایگاه امدادی، ۳۶۵ مرکز نیکوکاری، ۱۰۰ پایگاه سیار و همکاری ۸۰۰۰ مدرسه جهت کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در راستای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی، هرساله در آستانه سال تحصیلی جدید به منظور ایجاد زمینه حضور و مشارکت نیکوکاران و خیرین برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، مراسم ملی شور عاطفه‌ها در قالب پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود. این پویش از ۱۵ مردادماه و تا ۱۵ مهرماه به صورت سراسری در کشور ادامه دارد.

او افزود: در سال جاری این پویش در ۵۶ پایگاه امدادی، ۳۶۵ مرکز نیکوکاری، ۱۰۰ پایگاه سیار و همکاری ۸۰۰۰ مدرسه در استان در کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

موصلی یادآور شد: سال گذشته به همت خیرین و نیک اندیشان در مراسم شور عاطفه‌ها ۲۶۴ میلیارد ریال کمک‌های مردمی به صورت نقد و کالا و از طریق واریز مستقیم و مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شد.

او در پایان گفت: مردم نیک‌اندیش استان علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه‌های ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری این نهاد می‌توانند مساعدت‌های نقدی خود را جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طریق شماره حساب ۰۱۰۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت مجازی ۹۳۷۶-۹۹۷۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا از روش کد ussd با شماره گیری *۰۷۱*۸۸۷۷* نزد کمیته امداد فارس واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.