معاون استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد؛

هزینه‌کرد ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون حدود ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های اقتصادی، کارآفرینی، تامین زیرساخت‌ها، ساخت مسجد، مدارس استان هزینه کرده است.

عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دخترانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قاین گفت: دیروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم خراسان جنوبی فرمودند: «اولین مبارزه آشکار بنده با رژیم طاغوت در محرم ۱۳۴۲ در بیرجند انجام و با همراهی محبت‌آمیز علما و مردم روبرو شد.

او با اشاره به سابقه مبارزاتی و همراهی مردم این استان با جریان نهضت و انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲، افزود: امروز نعمت جمهوری اسلامی میراث بزرگ امام و شهدای عظم الشان است و این برای ما و ستاد اجرایی فرمان امام که به صوت اختصاصی به نام حضرت امام (ره) منتصب هستند مایه امید و نویدبخش و مسئولیت‌آور است.

عباس زاده در ادامه گفت: امروز دوازدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دانشکده علوم پزشکی قاین افتتاح شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون حدود ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های اقتصادی، کارآفرینی، تامین زیرساخت‌ها، ساخت مسجد، مدارس استان هزینه کرده است.

او از ساخت ۲۶۵ کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت در استان خبر داد و گفت: اکنون هم طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در دست اجرا دارد که امیدواریم با سفر معاون ستاد اجرایی فرمان امام فصل جدیدی از طرح‌های این ستاد در خراسان جنوبی برنامه‌ریزی و آغاز شود.

عباس زاده در ادامه از مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در انتخابات و حضور آنان در صحنه‌های مختلف برای دفاع از نظام اسلامی گفت و ادامه داد: این استان ظرفیت بسیار خوبی برای موضوع خانواده و جوانی جمعیت دارد و ما به دلیل اینکه استانی مرزی هستیم باید به نگه‌داشت جمعیت در روستا‌ها و مناطق مرزی توجه ویژه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تعیین خراسان جنوبی به عنوان یکی از کانون‌های جدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای محرومیت‌زدایی باید همچنان مورد توجه باشد و درخواست داریم این روند تا رفع همه نیازمند‌های اساسی در سطح استان ادامه یابد.

او  خواستار ورود مجموعه‌های سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه معادن و محصولات کشاورزی استان شد.

عباس زاده در ادامه با بیان اینکه طرح‌های پیشنهادی استان خراسان جنوبی برای سرمایه‌گذاری را به ستاد ارسال کردیم گفت: آمادگی داریم با تصویب نهایی این طرح‌ها، تفاهم‌نامه همکاری ویژه بین خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای اجرای طرح بسیار مهم «استان بدون بیکار» را منعقد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.