قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: طبق فرمایشات رهبری، باید در زمان تغییر موقعیت جهان و تحول در آن، آگاهی و هوشیاری داشت.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان ضمن اشاره به مناسبت‌های ماه ربیع الاول گفت: این ماه فصلی برای برکت و خیر است و امیدواریم بتوانیم از برکات آن استفاده کنیم.

او افزود: دیدار مردم خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با رهبری نعمت بزرگی برای مردم هر ۲ استان بود که می‌توان از بیانات رهبری بهترین استفاده را برد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه با توجه به فرمایش رهبری، اولین مبارزه آشکار ایشان در برابر طاغوت در بیرجند رخ داده است، بیان کرد: بیرجند شخصیت‌هایی در تراز دین و انقلاب دارد که رهبری از آیت الله تهامی به عنوان یک شخصیت برجسته یاد می‌کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در سال ۱۳۴۲ با امام خمینی (ره) همراه بوده اند و در زمان مبارزه رهبری در بیرجند با طاغوت با ایشان همراهی کرده اند، تصریح کرد: رهبری همچنین در دیدار خود با مردم ۲ استان، از شخصیت‌هایی در سیستان و بلوچستان نام بردند که در تراز انقلاب بوده اند و این نشان دهنده ولایی بودن مردم خطه شرق کشور است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: طبق فرمایش رهبری، شخصیت‌های بزرگ مناطق شناسنامه هر منطقه هستند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبری در خصوص موقعیت تحول جهانی، اظهار کرد: ایشان فرمودند که قدرت غرب در حال افول است و در موقعیت تحول جهانی قرار داریم و باید در این زمان هوشیار بود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن اشاره به اینکه استکبار سعی کرده است تا اختلافاتی را در بین جوامع ایجاد کند، عنوان کرد: رهبری هشدار داده اند که باید در برابر بحران‌ها که از سوی نهاد‌های بحران ساز ایجاد می‌شود، هوشیار بود و آگاهی و بصیرت داشت تا بتوان وحدت و امنیت ملی را حفظ کرد.

او گفت: نشست مشترک بین ۲ استان خود نشانی از وحدت است و این پیام را دارد که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: دشمن کارشکنی‌های زیادی انجام داد تا بتواند محرم و صفر را در ذهن افراد سبک کند، اما رهبری بر جوانان نظر دارند و این گروه از افراد می‌توانند در خنثی سازی نقشه‌های دشمن بسیار خوب ایفای نقش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.