مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، پویش آینده را بسازیم به منظور جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند در این شهرستان راه اندازی شده است.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: این پویش که تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی برای تهیه لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: خیران می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: برای جمع آوری کمک‌های نقد خیران، علاوه بر شماره حساب بانکی، از طریق گوشی تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد می‌توانند مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

وی اضافه کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی شامل کیف، کفش و نوشت افزار نیز به زودی در یکی از میادین اصلی سطح شهر با برپایی چادر دایر خواهد شد.

به گفته نوذری، در آخرین نماز جمعه شهریور ماه در مساجد مراکز جمع آوری کمک‌های خیران برپا خواهد شد و در هفته نخست مهر ماه نیز در مدارس کمک‌های دانش آموزی جشن عاطفه‌ها توسط مرکز نیکوکاری پیوند مدارس، کمک‌های دانش آموزان به همکلاسی‌های نیازمند جمع آوری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.