مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال، پویش شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سراسر کشور پویش شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان آغاز شد.

او افزود: امسال، پویش شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری در استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: تأمین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

او اظهار داشت: دانش‌آموزان نیازمند علی‌رغم توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات الکترونیکی و لوازم‌التحریر را ندارند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه‌بر رفع بخشی از نیاز‌های اقتصادی آن‌ها گامی در راستای توسعه کشور نیز هست.

محمدی تصریح کرد: پارسال، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در پویش شور عاطفه‌ها بود و امسال نیز ادارات کمیته امداد و ۱۱۷ مرکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان هستند.

او ادامه داد: شش هزار دانش‌آموز و یک هزار و ۶۵ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه ویژه دانشجویان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار