بر اثر سقوط یک خانواده موتور سوار در آب نمای ورودی و فاضلاب شهری ایرانشهر، یک کودک جان باخت.

ستوده شورای اسلامی روستای کلینک گفت: خانواده‌ای با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ در حال عبور از آبنما بودند که بعلت شلوغی صف بنزین و ترافیک و همچنین نبود وجود حفاظ بر روی آب نما، راننده سه چرخ  نتوانست وسیله نقلیه را کنترل کند و موتور داخل فاضلاب سقوط کرد.

شورای اسلامی روستای کلینک تصریح کرد: راننده موتور سیکلت سه چرخ به همراه پنج نفر از اعضای خانواده خود در آب سقوط کرده که با تلاش پدر خانواده چهار نفر از اعضای خانواده نجات یافتند.

وی ادامه داد:با توجه به عمق بالای آب و وجود بتن‌های بزرگ، کوچکترین عضو خانواده زیر آب گیر کرده بود که با تلاش نیم ساعته پرسنل هلال احمر و مردم محلی جسد بی جان او از آب بیرون کشیده شد.

یوسفی نسب دهیار روستای کلینک هم گفت: با توجه به بارندگی‌های شدیدی که در سال ۹۷ در ایرانشهر رخ داد و برای اینکه آب وارد شهر نشود لوله‌هایی که بر روی این آبنما کار گذاشته شده بودند برداشته شده، ولی بعد از آن مسئولان در خصوص وضعیت نامناسب این پل اقدامی انجام نداده‌اند.

دهیار روستای کلینک بیان کرد: در این مدت به علت وضعیت نامناسب آب نما و فاضلاب شهری پنج نفر در این مکان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا قبل از شروع فصل فعالیت مدارس مسئولان امر تدابیر لازم را بیندیشند.

برچسب ها: سقوط کودک ، آب نما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.