آمادگی مدارس و ادارات برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آمادگی مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد .

بروشکی  در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از مشایعت، همراهی و دلسوزی مجموعه استانداری بویژه استاندار با برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان  گفت: در سال تحصیلی جدید عملیاتی شدن رویکرد تحولی و تقویت مدارس دولتی ضرورتی انکارناپذیر است.

وی  اظهار داشت: با شعار تعریف شده برای سال تحصیلی جدید، سعی خواهیم کرد همه یکدل و یکصدا بدنبال تحقق مدرسه قوی، آموزش و پرورش قوی و ایران قوی باشیم و در این مسیر بصورت جهادی و بی وقفه گام برداریم. 

وی افزود: مهمترین اولویت برنامه‌های آموزشی و تربیتی در استان، تحول و تحول گرایی در مدارس و افزایش اختیارات مدیران مدارس خواهد بود؛ چرا که آنچه در دستگاه تعلیم و تربیت رقم می خورد؛ یقیناً منشا آن مدرسه و عوامل آن خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در فرایند یاددهی یادگیری دانش آموزان، توانمندسازی و به روز بودن دانش معلمان است که در این راستا از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی بهره‌گیری خواهیم کرد.

 بروشکی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود قریب به ۹۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل شوند و کار تربیت این تعداد دانش آموز را قریب به ۴۹ هزار نیرو در جای جای سیستان و بلوچستان بر عهده خواهند داشت.

 وی بر لزوم مشارکت، همراهی و کمک مجموعه‌های مختلف و دیگر دستگاه‌ها با نظام آموزشی تاکید کرد و خاطرنشان نمود: شرایط ویژه استان و گستردگی فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش می‌طلبد تا این هم افزایی و همگرایی توسعه و تعمیق یابد.

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار