مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس ۵۳۴ نفر از بیماران استان خدمات درمانی، دارویی و ویزیت رایگان این جمعیت بهره‌مند شدند.

سیدمحمدمهدی سجادی گفت: این طرح در قالب پروژه داوطلبی، حمایتی و کاروان سلامت به همت خیران و مشارکت خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، هامون و هیرمند اجرا شد.

وی ادامه داد: مجموع خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در این طرح بیش از ۹۴۲ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک‌های داوطلبانه خیران و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به آماده باش نیرو‌های امدادی در پی وقوع توفان‌های شن و ریزگرد‌ها در منطقه سیستان افزود: خشکسالی‌های چند ساله سبب شده باد‌هایی که در گذشته به «موسمی ۱۲۰ روزه سیستان» یا نعمت بیکران الهی معروف بود و هوایی مطبوع و کشاورزی پرمحصول و زندگی سراسر شاد و با نشاطی را برای مردم به ارمغان می‌آورد امروز به بلای جان ساکنان این منطقه تبدیل شود.

سجادی بیان کرد: در این راستا ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال توسط خیران داوطلب خانه‌های هلال تهیه و بین خانواده‌های متاثر از توفان منطقه سیستان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار