مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و آزادراه کرج - قزوین گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو ،محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند و آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا پایانه شهیدکلانتری  آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و گیلان، وزش باد و گردوخاک در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص محدودیت تردد با تغییر مسیر هم گفت:  محور قدیم مشهد - ملك آباد و بالعكس تا  ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می شود.

او تاکید کرد: مسافران پیش از عزیمت به جاده های کشور حتما از آخرین وضعیت ترافیکی محورها مطلع شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار