رئیس جمهور در پیامی قهرمانی افتخارآفرین تیم ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با بیان اینکه قهرمانی افتخارآفرین تیم ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان، بار دیگر شایستگی فرزندان میهن اسلامی را به نمایش گذاشت و موجب فخر و مباهات گردید، تصریح کرد: این برتری امیدبخش، نمادی روشن از ملتی پویا و توانمند است که با گام‌های بلند خود برای فتح قله‌های افتخار در عرصه‌های گوناگون بی‌وقفه تلاش می‌کند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی افتخارآفرین تیم ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان، بار دیگر شایستگی فرزندان میهن اسلامی را به نمایش گذاشت و موجب فخر و مباهات گردید.

این برتری امیدبخش، نمادی روشن از ملتی پویا و توانمند است که با گام‌های بلند خود برای فتح قله‌های افتخار در عرصه‌های گوناگون بی‌وقفه تلاش می‌کند.

اینجانب، با تبریک این درخشش به ملت بزرگ ایران، از دست‌اندرکاران، مربیان و ورزشکاران لایق این رشته ورزشی قدردانی می‌کنم و از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم با افزایش حمایت‌ها، بیش از پیش زمینه‌های رشد و افتخار‌آفرینی بیشتر آنان را فراهم نمایند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین محمودی
۰۲:۵۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
متشکرم از مقام ریاست جمهوری ٱقای ابراهیم رییسی که اینگونه از تیم تکواندو کشور تقدیر و تشکر میکنه و به فکرشون هست جا داره همینجا از استاد بیژن مقانلوی عزیز اسطوره تکرار نشدنی تکواندوی ایران که اینگونه تیم را برای مسابقات بین المللی در مدت کوتاهی در شرایط دشوار ٱموزش میداد و در سطح فوق حرفه ای هدایت می کرد بینهایت تشکر کنیم. هزارن ٱفرین به شما قهرمان محبوب و دوستداشتنی.
Iran (Islamic Republic of)
یک پیام تبریک برای کلاهبرداران هم بفرستید
۱۲:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
لطفا پیگیری کنید تارا دستی فروردین ، اردیبهشت ، خرداد تکمیل وجه شده ولی فاکتور نشده چرا تحویل نمی دهید اگر ندارید چرا پول گرفتید برای تکمیل وجه یک روز پرداخت دیر بشود قرارداد کنسل هست اما برای تحویل خودرو هیچکس پاسخگو نیست . سازمان محترم بازرسی ، ریاست محترم قوه قضائیه ، ریاست محترم جمهور ، ریاست محترم مجلس ، ریاست محترم صدا و سیما و هرکسی که مسلمان هست لطفا پیگیری کنید .تارا پیش فروش ۱۴۰۱ تکمیل وجه اردیبهشت تحویل ۳۱ خرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
در هیچ دوره ای مثل دوره اقای رئیسی شاهد این مقدار رشد و پیشرفت ورزشی و اقتصادی و سیاسی و معیشتی و نبودیم ?
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۰:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام،

از همین حالا به آنها توجه کنید، بدانند دستاوردهای وطن ارزش دارد.
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۰:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
قطعاً جامعه ورزشی کشور معطل تبریکات جنابعالی نیست ، بجای این کارهای پوپولیستی بی مقدار ، فکر معیشت خلق باش.
آخرین اخبار