سقوط پل عابر در تهران صحت ندارد

ویدیویی در فضای مجازی با عنوان سقوط پل عابر در تهران منتشر شده که بررسی‌ها حاکی از آن است که این حادثه در تهران رخ نداده است.

عصر امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن با نشان دادن صحنه‌هایی از سقوط پل عابر بر روی یک تریلی و چند خودروی سواری این ادعا مطرح شده بود که حادثه مذکور به تازگی در تهران رخ داده است.

موضوعی که سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آن را رد کرد و گفت که حادثه‌ای مبنی بر سقوط پل عابر پیاده در روز‌های اخیر در تهران نداشتیم و تصاویری که در این خصوص منتشر شده مربوط به تهران نیست.

همچنین با بررسی ویدیوی منتشر شده و آرشیو اخبار مطلع شد که این حادثه در فروردین سال ۱۴۰۰ و در شهرستان بهارستان رخ داده است. این حادثه در پی برخورد تریلی با پل عابر در جاده ساوه ورودی سبزدشت رخ داده و منجر به مصدومیت سه تن شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
باید صد متد قبل از پلای عابر یه طاق فلزی نصب بشه که اگه تریلی خواست به پل برخورد کنه اول به اون بخوره نه به پل و مردمو داغون نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
جهت اطلاع اون تریلی احتمالا مصالح بار زده بوده که بعد از کمپرس و تخلیه بار راننده یادش رفته که قسمت حمل بار را به جای خودش برگرداند و همین امر باعث این حادثه شده بود و اله به راحتی از زیر پل رد میشد.
آخرین اخبار