فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری باند ۴ نفره سارقانی حرفه‌ای خبر داد، که اقدام به سرقت مصالح ساختمان‌های در حال ساخت شهرستان چابهار می‌کردند.

 سردار "دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان چابهار در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی این شهر، به ۴ نفر که در حال جابه جایی میلگرد از ساختمان‌های نیمه کاره با یک دستگاه خودروی وانت بودند، مشکوک شدند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: متهمان با مشاهده مأموران قصد فرار از محل را داشتند که در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقادیر قابل توجهی میلگرد و مصالح ساختمانی به ارزش تقریبی ۱ میلیارد ریال کشف و ضبط گردید.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۲۵ فقره سرقت مصالح ساختمانی دیگر در سطح شهرستان چابهار اعتراف کردند.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست؛ ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

برچسب ها: فراجا ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.