مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آمادگی تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی این استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز‌های غربی خبر داد. ️

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  گفت : تاکنون از سیستان و بلوچستان ۱۷۷ دستگاه اتوبوس بصورت یکسر خالی به مرز‌های غربی اعزام شدند که از این تعداد ۹۸ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه و ۷۹ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه برای انتقال زائران اربعین حسینی (ع) استقرار پیدا کردند.

وی تاکید کرد: تدابیر لازم برای جابجایی بدون دغدغه زائران اتخاذ شده تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن درخدمت زوار امام حسین (ع) باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیرو‌های راهداری این اداره کل در پایانه‌های مرزی شلمچه و مهران حضور دارند تا به بهترین نحو ممکن بازگشت زائران استان را مدیریت کنند.
️ وی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد ناوگان مسافربری گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در راه‌های استان فعال هستند و سرعت و تخلفات اتوبوس‌ها را رصد خواهند کرد.

️ کرد با بیان اینکه تمامی هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابجایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است، گفت: راهداری استان در خدمت زائران است تا آن‌ها سفری ایمن، راحت و مطمئن داشته باشند.

️ وی از مردم و زائران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد راننده و ناوگان و وجود مشکل برای بازگشت به سیستان و بلوچستان را به نمایندگان این اداره‌کل مستقر در پایانه‌های مرزی شلمچه و مهران و یا از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا به صورت برخط به شکایت‌ها رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار