معاون فرماندار سیرجان از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.

سید رحیم رضوی نسب گفت: در طول مسیر، استقرار ۱۵۰ موکب مردمی با خدمات متنوع اعم فرهنگی و توزیع نذورات جهت خدمت به راهپیمایان اربعین تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سیرجان با اشاره به بررسی ضعف‌های پیاده روی سال‌های گذشته، اظهار داشت: با توجه به تدابیر پیش بینی شده برای تامین آرامش و امنیت این مراسم، همه امکانات از جمله نیرو‌های امنیتی و انتظامی در کل مسیر مستقر خواهند بود تا امنیت مراسم برقرار و تامین باشد و همچنین اورژانس، مراکز درمانی و هلال احمر نیز در آماده باش کامل هستند.

 او به تدابیر اتخاذ شده برای جابجایی زوار اشاره کرد و افزود: با شهرداری سیرجان و شرکت‌های منطقه گل گهر برای به کار گیری ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر بازگشت و جابجایی مسافران هماهنگی لازم انجام شده است.

او تصریح کرد:مراسم پیاده روی برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی و ارادتمندان امام حسین (ع) در روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی از میدان امام علی (ع) آغاز می‌شود و تا حرم مطهر امام زاده علی (ع) به پایان می‌رسد.

جلسه ستاد اربعین شهرستان به منظور هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی علیه‌السلام با حضور مسولان مواکب مردمی و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سیرجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران در محل فرمانداری برگزار و اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر در خصوص هماهنگی و انسجام بیشتر در هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی پرداختند.

برچسب ها: جاماندگان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار