سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی جدید از ۱۶ شهریور خبر داد.

آریافر سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید کالا‌های مرتبط همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی گفت: در طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی جدید از ۱۶ شهریور، کالا‌هایی از جمله نوشت افزار، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی و همچنین خدمات آموزشی، شهریه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی و سرویس مدارس مورد رصد و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.

او به برگزاری گشت‌های مشترک اشاره کرد و افزود: در طول اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نیز به منظور بازرسی و رصد دقیق کالا‌ها و خدمات هدف استفاده خواهد شد که هم افزایی و همراهی این دستگاه ها در اجرای هر چه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.

آریافر اظهار کرد: رسیدگی سریع و به موقع به گزارش‌های مردمی، انجام گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر گروه‌های کالایی هدف و خدمات آموزشی از مهمترین اولویت‌های معاونت بازرسی در اجرای طرح نظارتی خواهد بود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی  تصریح کرد: هم استانی‌های محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، فروش اجباری کالا و ... می‌توانند مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ کنند تا گزارش آن‌ها مورد بررسی و پیگیری بازرسان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار