نمایش «مشک‌های خالی» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرز باشماق مریوان تا روز اربعین حسینی ، هر روزه اجرا می شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، نمایش «مشک‌های خالی» از تولیدات مرکز تولید تئاتر و ئئاتر عروسکی کانون به کارگردانی زهرا مریدی در مرز باشماق طبق جدول زمان‌بندی اعلام شده اجرا خواهد شد.

این نمایش عروسکی تلفیقی از تکنیک‌های بن‌راکو، ماورای بنفش و سایه‌ای است و روایت کودکانی است که تشنگی روز عاشورا هر کدام از آنها را به گونه‌ای آزار می‌دهد.

تماشاخانه سیار با اجرای نمایش مشک‌های خالی از تاریخ دهم تا پانزدهم هر روز در سه سانس در مرز باشماق مریوان میزبان کودکان و نوجوانان است.

نمایش عروسکی مذهبی "مشک‌های خالی " به نویسندگی سجاد بهره‌مند و با بازیگری محسن قصری بازی دهندگان عروسک نرگس صفامنش، آرزو صدری، سعید تاجیک، محسن قصری، زهرا مریدی طراحی و ساخت عروسک‌ها زهرا مریدی، سارا دبیری صدای عروسک‌ها انوش معظمی، سعید صادقی، زهره قاسمی، زهرا مریدی، الهام فتاحی، علی صفا منش این نمایش هستند.

نمایش مشک‌های خالی روایت مشکهاییست که روز عاشورا نتوانستند لب تشنگان کربلا را سیراب کنند، این نمایش از سال ۱۳۹۱ تهیه و تولید شدهو اولین اجرا‌ی خود را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران شروع کرد. این نمایش افتخار این را دارد تا در سال‌های اخیر در محرم و صفر در شهر‌های مختلف با تماشاخانه سیار برای کودکان این نمایش را اجرا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.