صالحی گفت: در کمتر از یک سال ۴۷ مورد حضور وزرا و نماینده آن‌ها را در مرکز ارتباط مردمی داشتیم.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول اظهار کرد: دولتی که به نام دولت مردمی است و نام مقدس مردم را به نام خود ثبت کرده باید دارای تفاوت‌هایی با دولت‌های قبل باشد. مردم باید لمس کنند تفاوت دولتی که به خود مردمی می‌گوید. البته همه دولت‌ها عنوان مردم را دارند، اما آن که دولت سیزدهم این عنوان را برای خود ثبت کرده حتما باید این رویکرد را نشان داده باشد.

وی گفت:‌در دولت سیزدهم نگاه دولت مردان نگاه میدانی است و یکی از افتخارات دولت آن است که در دور اول سفر‌ها ۳۱ استان را سفر کردند و مسئولین در کنار مردم بوده‌اند و درد مردم را از نزدیک حس می‌کنند و برای آن تدابیر لازم را مشخص می‌کنند.

وی ادامه داد: در ۲ سال کنونی دولت سیزدهم با ۲ سال آخر دولت قبلی مقایسه شده و در ابتدای دولت سیزدهم مکاتبات مردمی ۱۴ تا ۱۷ برابر افزایش پیدا کرده است. تفاوت ۲ سال این دولت با ۲ سال آخر بسیار زیاد است؛ و مردم امید رسیدگی به مشکلات را در دولت سیزدهم زنده شده دیده‌اند.در دولت سیزدهم نزدیک ۴ میلیون درخواست و مطالبه از طریق سامانه های مختلف و مراجعات حضوری ثبت شده است.

وی ادامه داد:تنها در سفر‌های استانی بیش از ۲.۵ میلیون درخواست مردم را پیگیری کردیم. ملاقات‌های چهره به چهره مردم برای استانداری ثبت کردیم و برای وزارت خانه‌ها بالغ بر ۱۵ هزار ملاقات ثبت شده است.

صالحی گفت: در این مدت ۳۲۶۸۷ مورد فقط ثبت ملاقات چهره به چهره با معاونین وزارت خانه‌ها داشتیم و مردم درخواست را ارائه می‌دهند و پاسخ را به سرعت دریافت می کنند.

وی ادامه داد:در این مدت ۵۷۸۷۴ مورد در روز‌های تعطیل ثبت درخواست مردم و مراجعات آن‌ها را داشتیم. ایده‌ها و طر ح‌های مردم را‌ ثبت کردیم.

صالحی ادامه داد: نگاه به مرکز ارتباط مردم نگاه تصدی گری نیست. نگاه ما به این مرکز بر اساس نظام نامه شورا عالی اداری، نگاه تنظیم گری دستگاه‌ها برای خدمت رسانی به مردم است و دستگاه‌ها باید خدمت رسانی کنند و مرکز باید نظارت به این عملکرد داشته باشد و ثمره این نظارت را خدمت رئیس جمهور ارائه دهد. اکنون دستگاه‌ها موظف هستند تمامی مشکلاتی که به آن ها ارائه می شود را به نتیجه برسانند و گزارش را در سامانه ۱۱۱ ثبت کنند و نباید به درخواست‌ها مردم کمترین بی توجهی دیده شود.

وی ادامه داد: آنچه که باید پیش آید شناسایی نقاط ضعف خدمت رسانی به مردم است. مردم انتظار دارند وقتی با مسئولی درد خود را مطرح می‌کنند پیگیری انجام شود. 

صالحی گفت: قبل از هر سفر استانی از هر استان موضوعات کلان را شناسایی می‌کنیم و موضوعات رسوب شده از دولت‌های قبل را پیدا می‌کنیم. اکنون ۳۱۸۸ موضوع را دراین ۲ سال در سطح کشور شناسایی کردم و کار گروهی را در هر وزارت خانه برای پیگیری تشکیل دادیم و بیش از ۱۸۵۰ موضوع را ابلاغ کردیم و تا این لحظه ۱۲۴۳ مورد به نتیجه رسیده است.

وی درباره تشکیل میز خدمت به اقلیت‌های مردمی گفت: برای اولین بار میز‌های خدمات مردمی را در تمامی کشور جای دادیم. در سفر استانی به یزد ۱۳ انجمن زردشتی‌ها بازدید کردیم و بی واسطه با مسئولین دولتی سخن گفتند.میز ارتباطات مردمی به صورت مناسباتی برای هر کس که احساس می‌کند ایرانی است فارق از دین و آیین تشکیل شده است مردم اکنون احساس می‌کنند مسئولین به مشکلات آن‌ها گوش می‌دهند و همین ملاقات چهره به چهره نشان از آن دارد که  به مردم نکاه بالا به پایین نداریم این نگاه در دولت سیزدهم جایی ندارد. 

صالحی افزود:اکثر مدیران و وزرای ما نگاهشان مردمی است، اما اگر در جایی این نگاه نباشد قطعا آن مدیر باید جای خود را به مدیری در تراز انقلاب و خدمت گذار مردم بدهد.

وی درباره تمجید رهبری از دولت سیزدهم گفت : ما باید شکر گذار تمجید رهبر از دولت باشیم و برای همین باید خدمت بیشتری به مردم داشته باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
دم دولت گرم ، خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۳:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
جلوی هکرهارادربخش بیمه ملت وغیره بگیریدهنرکرده اید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
افزایش مکاتبات مردمی نشان دهنده ی افزایش مشکلات مردمی بوده نمیدونم با چه منطقی از این اتفاق تقدیر میکنید تا زمانی که همتون از همدیگه تقدیر و تشکر میکنید هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نمیشه چون اعتقادی بر وجود مشکل بین مسئولین وجود نداره
یادم نمیاد رئیس جمهور به شهر من اومده باشن و درد مرذم را حس کردن مشکلی را حل نمیکنه اصلا ما نیاز به نمایش وسفر وکلنگ زنی ومراسم افتتاح نداریم تو کشورهای پیشرفته دنیا که از این مسخره بازیا نیست ولی مشکلات حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
چه فایده دردی دوا نشد از مردم آمار فقط بالا رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
دررابطه با معیشت ومتتاسب سازی حقوق ، رابه بتدی معلمین بازنشسته نیز رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۲:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام برادران شما خودتون قضافت کنین پارسال این موقه یک واحد ساختمان متری 13 میلیون بود الان 40 میلیون است کجاش مردمیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
فراخوان خرید خودرو تیگو ۸ پرومکس برای شهرداری خرم آباد...

با این وضعیت نامناسب شهر و پروژه ها راکد ، چاله چوله آسفالت، رنگ آمیزی بلوار و زیرگذرها، روشنایی پارک های فضای سبز و ... شهرداری خرم آباد آمده چوب حراج زده به اموال شهر و آنها را به فرش گذاشته تا برای خودشان خودرو شاسی بلند بخرند و سوار بشن!!!!

بدون شرح ⁉️
United States of America
چشم
۰۰:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
بله اصلا نگاه بالا به پایین وجود نداره حتی نگاه پایین به بالا هم وجود نداره چون اصلا این دولت نه چشم دارد نه تدبیر و نه تصمیم و نه هیچی فقط هنرهای تجسمی خوبی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
عزیزم شما کلا به مردم نگاه نمی‌کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
صنف ها دارن با حساب هاشون کار میکنن و میانگین برای وام دارن
ولی دولت مردمی مشخص نیست وام ها رو داره کجا پرداخت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
اتفاقا سخنان گهربار وزیر اموزش پرورش دیدیم شما هم ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
کاملا معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
پرسنل سازمان همیاری زنجان در دولت سیزدهم یازده ماهه که حقوق نگرفتن و استاندار زنجان تاکنون هیچ اقدامی نکرده. عجب نگاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
عجب نگاهی
Iran (Islamic Republic of)
مصدق کرد
۲۳:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
چه بالایی،چه پایینی؟؟ مردم چقدر باید تحمل بی تدبیری شما بکنن؟چقدر سفره مردم را کوتاه و بی مهر کردید؟چقدر نا اهلانه به اقتصاد وپول ملی ضربه زدید،چقدر ریال را پایین آوردید؟؟ ترا خدا بجز در صنایع دفاعی ،توی کدام موضوع پیشرفت داشتید،وعده خانه سازی،رفع بیکاری،ترقی اقتصاد کشور،رفع محرومیت،وکمک به قشر کارمند وفرهنگیان،کدوم را عملیاتی کردید؟؟؟؟دیگه کاسه صبر ملت به سر اومده دروغگویان بی انصاف،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
خائنان و کارشکنان و کارنکنان ساخت مسکن را محاکمه و مجازات کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
جناب صالحی عزیز ، بنده به عنوان سهامدار حقیقی متضرر که پرتفوی بنده و ۸ میلیون سهامدار حقیقی ضرر و زیان ۸۰ درصدی را نشان میده ، به نوبه ی خود ، تو این مدت ۳ ماه که بورس سقوط کرده حداقل ۶۵ بار تماس گرفتم و از دفتر ارتباطات‌ مردمی با رئیس جمهور درخواست کردم که سلام این حقیر را به جناب رئیسی برسانید و از ایشان درخواست دارم که با توجه به اینکه در مناظره های انتخاباتی قول دادند که بورس را در عرض یک ماه درست خواهند کرد ، اکنون بعد از گذشت حدود ۲۷ ماه ، بورس را نه تنها درست نکردند بلکه آن را نابود کردند و درخواست داریم که به وضعیت اسفبار بورس رسیدگی نمایند ولی متاسفانه هیچ اقدامی از طرف ریاست محترم جمهوری در راستاي بهبود وضعیت بورس صورت نگرفته و نخواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
کاملا مشخصه قضیه بازار سرمایه وبورس که اقتصاد دستوری جهت نابودی سرمایه مردم قبل انتخابات همش وعده دادند که ۳روزه درستش میکنن ولی برعکس نابودش کردن صد رحمت به روحانی
Germany
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
اساسا در دولت سیزدهم نگاهی به مردم وجود ندارد. چه از بالا به پایین چه برعکس
آخرین اخبار