رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح شهروندی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی گفت:  با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن شهروندی در محدوده محله عبدل آباد تهران، بلافاصله تیمی از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد که متهم به محض تیراندازی به سرعت از محل متواری شده است. با این وجود ماموران تحقیقات میدانی خود را آغاز کرده و به سرنخ‌هایی برای شناسایی متهم دست پیدا کردند.

راستی با بیان اینکه سرانجام ماموران عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران متهم را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: این فرد پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی پلیسی و در کمترین زمان ممکن در مخفیگاهش واقع در محله عبدل آباد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده برای سیر ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

راستی درباره وضعیت فرد مضروب نیز گفت:‌این فرد در مراکز درمانی تحت نظر پزشک قرار دارد و در حال طی کردن دوران بهبودی و نقاهت است.

برچسب ها: تیراندازی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
این همه اسلحه از کجا اومده؟؟؟
خوبه اسلحه تو کشور ما جرمه اگر نه فاجعه می شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
مخفیگاه یعنی چی ؟ منظور یک خرابه هست یا کلبه ای وسط جنگل یا غاری در دل کوه ؟ شاید منظور توی خونه اش بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
یک اصطلاح پلیسی است
آخرین اخبار