مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: صندوق «امداد ولایت» برای پنج هزار مددجوی اردبیلی وام کارگشایی پرداخت کرده است.

علیرضا حسین‌نژاد گفت: از طریق صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» تسهیلاتی را در حوزه‌های مختلف برای جامعه هدف و رفع نیازمندی آنها پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل می گوید: صندوق با مجوز رسمی از بانک مرکزی بیش از هفت سال است، فعالیت می‌کند و تنها مؤسسه مالی است که به صورت صد درصد قرض‌الحسنه تسهیلات حمایتی به نیازمندان پرداخت می‌کند.

به گفته او، وام‌های این صندوق تا ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می‌شود و برای وام‌های بالاتر از ۱۰ میلیون تومان تنها یک بار کارمزد سه درصد محاسبه و دریافت می‌شود.

حسین‌نژاد افزود: بر اساس اعلام مدیریت این صندوق، پارسال پنج هزار فقره تسهیلات به مددجویان با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او اهمیت قرض‌الحسنه و اهتمام متمولین جامعه را به مشارکت در این امر نیکو یادآور شد و گفت: قرض‌الحسنه ۱۸ برابر ثواب و پاداش بیشتر از صدقه دارد و انتظار می‌رود افراد متمکن در رونق و ترویج قرض‌الحسنه صندوق «امداد ولایت» را کمک کنند.

حسین‌نژاد افزود: این صندوق خدمات متنوع بانکی را از صدور کارت آنلاین گرفته تا سایر خدمات الکترونیکی و دیجیتال به مشتریان ارائه می‌کند و بیشترین تاکید بر سپرده‌گذاری اقشار مختلف مردم در این صندوق است تا از این طریق گره‌ی از مشکلات نیازمندان باز شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.