مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۵۷ طرح تامین آب پایدار در ۲۵ شهر این استان با جمعیت ۸۱۳ هزار نفر در حال اجراست.

حسین امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۱۵ طرح در شهر‌های با وضعیت قرمز (میزان آب مصرفی بیشتر از آب تولیدی)، ۱۸ طرح در شهر‌های نارنجی (میزان تولید و مصرف آب برابر)، هشت طرح در شهر‌های با وضعیت زرد (بالابودن املاح آب) و بقیه در سایر شهر‌های استان در حال اجراست.

او افزود: گلبهار، تربت جام، تربت حیدریه، نیشابور، قوچان، گناباد، سبزوار، فیروزه، صالح آباد، تایباد، بردسکن، طرقبه - شاندیز، خوشاب، خواف، چناران، خلیل آباد، باخرز، جغتای، کلات، زبرخان، رشتخوار، زاوه، سلطان آباد، بجستان و ششتمد شهر‌هایی است که این طرح‌ها در آن‌ها در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: جبران کسری آب از شرکت آب و فاضلاب مشهد، مدیریت فشار، حفر چاه، خرید از چاه کشاوزی (خرید آب چاه یا معاوضه آن با پساب)، جا به جایی و تجهیز چاه، اصلاح خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع و جمع آوری انشعابات غیر مجاز از جمله طرح‌های در دست اجراست.

امامی بیان کرد: به تعداد مشترکان جدید شرکت نیز طرح‌های توسعه تامین آب تعریف می‌شود.

او تصریح کرد: برای روستا‌ها هم طرح‌های آبرسانی تدوین می‌شود، پرونده توسعه و بهره برداری در آبفا هیچ گاه بسته نخواهد شد چرا که جمعیت و به تبع آن مشترکان آب همچنان رو به افزایشند و شرکت آبفا نیز متعهد به تامین آب مناطق شهری و روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۲۲:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
طرح آبرسانی به قوچان با پیشرفت 92 درصد بعد از تکرار چندین تاریخ افتتاح آن که آخرینش هفته دولت امسال بود هنوز معلوم نیست