انتقال ۲ هزار زائر پاکستانی اربعین از کرمان به مرز عراق

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: برای تامین اتوبوس زائران پاکستانی هماهنگی لازم با کمک بخش های مختلف انجام شد .

سید مصطفی آیت اللهی موسوی گفت: وضعیت اسکان و انتقال زائران پاکستانی مناسب و کنترل شده است و تعدادی هم که در محل حضور دارند با اتوبوس‌های خودشان سفر می‌کنند و یا مناظر سوار شدن به اتوبوس هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری شهر‌های کرمان، سیرجان و ارتش در زمینه حمل و نقل زائران پاکستانی اربعین به ما کمک کردند و برای حمل زائران اتوبوس فرستادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان افزود: مجموعه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بخش خصوصی در کنار دستگاه‌های دولتی کمک کردند که زائران اربعین کشور پاکستان به مسیر خود برای حضور در راهپیمایی و زیارت اربعین ادامه دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان نیز گفت: طرح ارتقای محور‌های مواصلاتی استان جهت تردد ایمن زائران اربعین توسط این اداره کل از حدود ۲ ماه قبل آغاز شده است.

رو ح الامینی افزود: نصب ۲ هزار انواع علائم ایمنی، خط کشی بیش از ۱۵ هزار کیلومتر راهد‌های استان کرمات، تعمیر و نصب گارد ریل، بازسازی بیش از یک هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر نیرو‌های راهداری به صورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی و موکب‌های زائران خدمت رسانی می‌می کنند تا سفر‌های ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
با سلام چرا مسئولان محترم آمار متناقض ارایه می دهند. در همین روز مدیرکل راه در خبری گفته که 4 هزار اعزام انجام شده 2 هزار نفر تناقض یعنی کسانی که باید در میدان باشند پشت میز میدان را مدیریت می کنند. و مردم بی نوا...