مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طرح بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان در طی یک سال به بهره برداری رسید.

جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در استان خراسان ۱۲ هزار کیلومتر راه آسفالته داریم که قبل از این ۷۲ درصد این راه‌ها دچار آسیب بودند و هم اکنون این آمار به ۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

او افزود: در سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی و با پیگیری مصوبات سفر توسط استاندار خراسان رضوی کارگاه‌های تعطیل شده آسفالت مجدداً فعال شدند که از تابستان سال گذشته تا تابستان امسال ۱۲۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی روکش یا آسفالت شده است که هم اکنون با فعال بودن ۱۹ اکیپ آسفالت در سراسر راه‌های استان همچنان عملیات روکش و آسفالت ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: برای روکش و آسفالت راه‌های خراسان رضوی ۹۲۶ هزار تن آسفالت استفاده شده که خراسان رضوی رتبه اول کشور را کسب کرده که ۶۰۰ هزار تن آسفالت در راه‌ها از فروردین ماه امسال تا امروز بوده است.

شهامت بیان کرد: در بحث کیفی آسفالت هم اقداماتی همچون استفاده از آسفالت پودر لاستیک در محور نیشابور به سبزوار و از آسفالت دانه‌بندی ماستیک برای جاده‌های خاص استفاده کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد روکش آسفالت حفظ ایمنی راه‌ها، ارائه خدمات بین راهی همچون مجتمع‌های خدماتی و ایجاد استراحتگاه‌هایی در حاشیه جاده ها، سفری مطمئن را برای مسافران و زائران بارگاه امام هشتم (ع) مهیا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.