بخشدار یزدان گفت: قوس جاده کریم آباد به ده فیاض مرتفع شد که ۲۰ سال این قوس رفت و آمد را مختل کرده بود.

اکبر ایزدی بخشدار  یزدان آباد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردان جمهوری اسلامی گفت: دولت انقلابی حجت الاسلام رئیسی در جهت پیشبرد آرمان‌های نظام و انقلاب کار‌های ستودنی و خدمات بزرگی برای مردم انجام داده است که اثر آن را مردم بعدا لمس خواهند کرد.

بخشدار یزدان آباد افزود: در سیاست خارجی رئیس جمهور و دولتمردان وزارت خارجه توفیق داشتند تا با برنامه ریزی صحیح و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای ارتباط کشور را باسایر کشور‌ها به ویژه کشور‌های اسلامی برقرار نمایند.

اکبر ایزدی گفت: در بحث بخش یزدان آباد نیز می‌توان کار‌هایی از جمله بحث قوس جاده کریم آباد به ده فیاض را نام برد که ۲۰سال این قوس رفت و آمد را مختل کرده بود.

او همچنین افزود: روکش جاده نوق به روستای سنک، آنتنی فتح آباد به نصرآباد، ایستگاه کشاورزی یزدان آباد، حل مشکل آب شرب، مشکل بی تی اس، افزایش سهمیه آرد، آسفالت معابر پیگیری اعتبار جاده‌های منتهی به مرکزبخش، درخواست نمایندگی آموزش و پردرش و سایر خدمات را توانسته ایم انجام دهیم.

بخشدار افزود: شهر‌های یزدانشهر مرکزبخش و شهر دوم شهر سی ریز دهستان‌ها و روستا‌ها نیز جهت مشکلاتشان تلاش‌های ویژه‌ای انجام شده است و درخواست هایی کرده ایم که امیدواریم با همکاری مسئولین شهرستان زرند و کرمان مرتفع شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.