۶۱ پروژه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و فناوری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بابلسر گشایش و کلنگ زنی می‌شود.

مجتبی قلی پور باقری فرماندار بابلسر گفت: در هفته گرامیداشت دولت ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ ۳ هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان گشایش و کلنگ زنی خواهد شد.

او افزود: ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان توسط بخش دولتی و همچنین ۳۲ پروژه بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان گشایش و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بابلسر تعداد پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند را ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان و تعداد پروژه‌هایی که کلنگ زنی خواهند شد را ۹ پروژه با اعتباری بالغ با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۹۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

قلی‌پور باقری گشایش فیبر نوری با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان، گشایش ۶۵۰ طرح خوداشتغالی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان، گشایش مجتمع‌های مسکونی ۱۲ و ۴ واحدی نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ تومان، تعریض و گشایش جاده بابلسر به بهنمیر با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و گشایش ۱۵ پروژه شرکت توزیع برق با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ تومان جزو برنامه‌های شاخص نام برد که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

او از پروژه شهر فرش با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان، تصفیه خانه فاضلاب باقرتنگه به بابلسر با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان، پست برق ۶۳/۲۰ ولتی دریاکنار با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به عنوان پروژه‌های شاخصی نام برد که در طول هفته دولت کلنگ زنی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.