فرماندار ویژه مهاباد مشارکت پرشور مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: طبق قانونی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمام امکانات خودرویی و نیروی انسانی خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در چهارمین جلسه شورای اداری مهاباد با بیان اینکه امسال ۶۸ نفر پیش ثبت نام خود را برای انتخابات انجام دادند، گفت: همه کاندید‌ها که از طرف شورای نگهبان صلاحیت آنان احراز شود، برای ما از حقوق یکسان برخوردار بوده و اصل بی طرفی در امر برگزاری انتخابات به صورت کامل رعایت خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: ویژگی‌های شخصیتی شهید رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلمی الگویی مناسب برای مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت بیشتر به مردم است.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه تاکید دولت سیزدهم با مردمی بودن و در کنار مردم بودن است، گفت: امکانات دولتی باید به صورت عادلانه و بدون تبعیض در اختیار همه شهروندان قرار گیرد.

وی بر اجرای مصوبات کارگروه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اجرای کامل مصوبات جلسات و همچنین قول‌های مسئولان باید عملیاتی شود.

عباسی در ادامه از الحاق ۲۰۰ هکتار اراضی ملی به محدود شهر خبرداد و افزود: با رفع مشکلات تعاونی و صدور پروانه ساخت توسط شهرداری در کنار الحاق به محدوده شهر و روستا شرایط کاهش قیمت مسکن فراهم خواهد شد.

وی همچنین ضمن اعلام خبر موافقت ارتقا دانشکده پرستاری مهاباد به دانشکده علوم پزشکی گفت: ارتقا جایگاه دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی مهاباد یکی از مطالباتی بود که سال‌ها مطرح بود و اکنون با تلاش مقام عالی استان و مسئولان شهرستانی و همچنین موافقت وزیر بهداشت این مطالبه به سرانجام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.