حیدری در خصوص بیمه ساختمان‌های روستایی و عشایری، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این مهم به مرحله عملیاتی رسید.

علی حیدری اظهار داشت: در سال‌های گذشته توسعه قابل قبولی در سطح گلخانه‌های چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است.

وی افزود: برخی از روستا‌های استان به لحاظ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شرایط بسیار مناسبی پیدا کرده‌اند.

حیدری اضافه کرد: سهمیه قیری که در سال ۱۴۰۱ توانستیم برای چهارمحال و بختیاری جذب کنیم بی‌نظیر بود و باعث شد بتوانیم راه‌های روستایی را بهبود ببخشیم.

وی به لزوم برنامه‌ریزی و ساماندهی منابع آب چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و اظهار داشت: در دو سال گذشته برای تأمین آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های چهارمحال و بختیاری با بحران مواجه بودیم، آخرین اقدامی که در استان برای تأمین آب شرب شهر شهرکرد انجام شد انتقال آب از سد باباحیدر به شهرکرد می‌باشد.


بیشتر بخوانید


حیدری گفت: خط اصلی انتقال آب از سد باباحیدر ۴۵ کیلومتر است که ۴۱ کیلومتر از این مسیر در بازه زمانی حدود ۵ ماهه صورت گرفت.

وی بیان کرد: ۹۵۳ طرح در سطح استان چهارمحال و بختیاری در هفته دولت کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود از این تعداد ۲۲۰ طرح با اعتبار ۵۴ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۷۳۳ طرح با اعتبار هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند که در مجموع ۶۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل یا اجرای این پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

حیدری ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی که وزارت کشور از پروژه‌های سطح چهارمحال و بختیاری انجام داده است، این استان رتبه دوم کشور به لحاظ تعداد طرح‌های افتتاحی را داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار