بارش‌ برف به ۲۶۰ واحد مسکونی شهرستان فارسان خسارت وارد کرده است.

سیدهادی صالحی فرماندار فارسان با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف ۳۵۰ میلیارد تومان به شهرستان فارسان خسارت وارد شد، گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان آسیب به زیرساخت‌های شهری، بیش از ۱۰ میلیارد تومان آسیب به زیرساخت‌های اماکن آموزشی و ۱۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها و ماشین‌آلات راهداری آسیب وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش سنگین برف در برخی مناطق شهرستان فارسان به بیش از دو متر رسید اظهار داشت: لازم است هرچه سریع‌تر مشکل مناطق محاصره در برف رفع شود.


بیشتر بخوانید


صالحی با بیان اینکه لازم است در بخش باباحیدر ایستگاه هواشناسی مستقل وجود داشته باشد، افزود: امسال در بخش جونقان مجوز‌های مربوط به ایستگاه هواشناسی مستقل اخذ و در مراحل انعقاد پیمان و اجرای طرح می‌باشد.

وی با بیان اینکه در بارش‌های روز‌های گذشته در شهرستان فارسان بیش از ۲۶۰ باب منزل مسکونی در شهرستان آسیب دیدند گفت: ۱۸۶ باب منزل مسکونی دچار آب‌گرفتگی شدند و بیش از ۳۰۰ مورد اسباب منازل دچار مشکل شدند.

صالحی ادامه داد: در زمان بارش‌ها ۲۵ مورد انتقال و اسکان اضطراری توسط مجموعه‌های امدادی بوده همچنین ۱۳۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی آسیب واردشده است.

برچسب ها: خسارت برف ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار