با برنامه‌ریزی شهرداری مشهد ۵۵۰۰ خودرو در قالب ۵۷ شرکت برای خدمات‌دهی حمل‌ونقلی به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید سامان‌دهی شدند.

اکبر فلاح سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد درباره تعرفه سرویس مدارس شهر مشهد در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: تعرفه سرویس مدارس براساس مصوبه شورای شهر مشهد در سال تحصیلی پیش‌رو با افزایش ۴۰ درصدی، دارای بخش‌های مختلفی نظیر مسافت طی‌شده برای خودرو و نوع خودروست.

او  افزود: در تعرفه‌های امسال به‌عنوان نمونه برای خودرو پراید با مسافت کمتر از سه کیلومتر، ماهیانه ۳۶۵ هزارو ۵۸۷ تومان، برای سمند ۴۳۳ هزار و ۳۲۷ تومان، برای ون ۳۱۱ هزارو ۳۵۴ تومان و برای مینی‌بوس ۲۹۶ هزارو ۵۹۷ تومان درنـــظر گرفـــته شده است و این عدد در مسافت بیست‌کیلومتری برای پراید، یک‌میلیون‌و ۱۵ هزارو ۳۴۲ تومان، برای سمند یک‌میلیون و ۲۵۹ هزارو ۱۳۰ تومان، برای ون ۸۶۲ هزارو ۸۱۰ تومان و برای مینی‌بوس ۷۳۹ هزارو ۸۴۲ تومان پیش‌بینی شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد درباره سامان‌دهی شرکت‌های مربوط‌به سرویس مدارس برای سال تحصیلی پیش‌رو نیز ادامه داد: سال گذشته اداره‌کل آموزش‌وپرورش در موضوع سامان‌دهی شرکت‌ها دخیل بود و همین مسئله سبب شد در دو ماه نخست سال تحصیلی گذشته، مشکلاتی هم پیش بیاید، اما در سال تحصیلی جدید با وجود آنکه همچنان سامان‌دهی سرویس مدارس یک کار بین‌بخشی میان اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان و شهرداری مشهد است، بیشترین بخش کار به شهرداری واگذار شده است و در همین راستا، مدیریت‌شهری برای سامان‌دهی این شرکت‌ها، پنجاه روز پیش از آغاز سال تحصیلی، فعالیت خود را شروع کرده است.

فلاح بیان کرد: در همین راستا در یک مرحله ۵۵ شرکت و در یک مرحله دو شرکت برای سرویس‌دهی مدارس اعلام آمادگی کرده‌اند و درمجموع اکنون ۵۷ شرکت برای ورود به این موضوع آماده هستند.

او با بیان اینکه بررسی وضعیت این شرکت‌ها و تأیید صلاحیت آن‌ها نیز انجام شده است، تصریح کرد: تعداد خودرو‌های درنظرگرفته‌شده برای سرویس مدارس، ممکن است با نظر والدین تغییر کند، اما درحال‌حاضر تقریبا ۵ هزارو ۵۰۰ خودرو برای سرویس مدارس نیاز است که تا امروز این تعداد پیش‌بینی شده است و اعلام آماده کرده‌اند.

 

تعرفه سرویس مدارس در مشهد اعلام شد+عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۰۰:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام.اگرخودتاکسیرانی حقوق رانندها بدهد هم خیال مدرسه راحتر هستش هم راننده..اصلا چرا شرکت دنبال راننده باشه که راننده کمسیون بیخود بده.حود تاکسیرانی نظارت داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
پسرم در دبستان شکوفه های بعثت هست، سرویس مدرسه شون تیبا هست، 5 تا بچه سوار می کنه، 3.2 کیلومتر فاصله منزل تا مدرسه است، برای یک سال 8 تومن حساب کردند!!!!! رو چه حسابی؟ حالا درسته 6 روز می رن، اما بر اساس نرخنامه که حساب می کنم بیشتر از دو برابر حساب کردند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
باهمین‌فرمون‌برن‌جلو۱۰سال‌دیگه‌کلی‌بیسواددرایران‌داریم‌چون‌من‌که‌ندارم‌بچه‌داره‌میخوام‌نذارم‌که‌بره‌مدرسه