خادم موکب هیئت رقیه بنت الحسین (ع) از اجرای نمایش نوای دل با حضور ۵۰۰ کودک مددجوی یزدی خبر داد.

علی جابری خادم موکب هیئت رقیه بنت الحسین (ع) گفت: با همکاری کمیته امداد استان یزد مددجویان به این هیئت معرفی و دعوت شدند.

او افزود: با همت خیران نیز در این مراسم بسته‌های فرهنگی و غذای گرم توزیع شد.

در این مراسم که در حسینیه میر قطب یزد برگزار شد گروه هنری پیام نیز حضور داشتند.

کاظم کاظمیان، کارگردان و تهیه کننده نمایش نوای دل در خصوص این نمایش گفت: نمایش نوای دل به سبک روضه نمایشی از سال ۹۵ برنامه ریزی و طرح ریزی شده و بسیاری از قسمت‌های آن در یزد بومی سازی شده است.

به گفته کاظمیان: در این نمایش با حضور ۴۰ بازیگر واقعه عاشورا در یک ساعت روایت می‌شود.

کارگردان نمایش نوای دل گفت: در حال حاضر این نمایش را در حسینیه‌ها و تکایا اجرا می‌کنیم سال گذشته نیز با اجرای این نمایش در محلات شهر یزد توانستیم به همت اعضای گروه و خیران به آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد کمک کنیم که در روز اربعین حسینی ۴ زندانی آزاد و به دامان خانواده بازگشتند.

این هنرمند از بی مهری به نمایش‌های مذهبی در یزد گلایه کرد و گفت: در استان یزد کار‌های عاشورایی و مذهبی مورد بی توجهی قرار گرفته اند، اما باز به همت ۴۰ عضو گروه نمایشی پیام اجرای نمایش‌های مذهبی را ادامه می‌دهیم چرا که این کار مردمی و برای مردم است.

کارگردان گروه نمایشی پیام ادامه داد: اجرای آینده ما در بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه در حسینیه امیرچقماق به دعوت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خواهد بود همچنین برای اربعین در صورت حل مشکلات و گذر از مرز ۳ روز اجرا در کربلا خواهیم داشت.

اجرای نمایش نوای دل با حضور کودکان یزدی +عکس

اجرای نمایش نوای دل با حضور کودکان یزدی +عکس

اجرای نمایش نوای دل با حضور کودکان یزدی +عکس

اجرای نمایش نوای دل با حضور کودکان یزدی +عکس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.