جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان برنامه های هفته دولت را تشریح کرد.

علی بیگ‌زاده دوشنبه ۳۰ مرداد ماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با موضوع هفته دولت  گفت: روابط عمومی‌ها، حلقه اتصال دولت و مردم هستند که مسائل و کارکرد‌های نظام و دولت را به نوعی به زیرمجموعه و مردم منتقل کنند.

او بیان کرد: اعتماد مردم به مسئولان در هر نظام سیاسی، اصل مهم محسوب می‌شود و زمینه تحقق هر چه بهتر راهبرد‌ها و برنامه‌های دولت به حساب می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، تقویت اعتماد عمومی مردم را مهم ترین سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و بیان داشت: برای جلب اعتماد مردم وظیفه داریم که ارائه درست عملکرد‌ها و اقدامات دولت را از سوی روابط عمومی‌ها داشته باشیم. 

او به سیاه‌نمایی و تصویرسازی‌های غلط معاندان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تلاش معاندان ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت، ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم است و ما هم برای مقابله با این سیاست ددمنشانه دشمن باید رویه بیان عملکرد صحیح و خدمات دولت مردمی را در ۲ ساله اخیر پیش گیریم.

بیگ‌زاده تصریح کرد: بازگو کردن این عملکرد‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی باید با شیوه‌های هنرمندانه و خلاقانه در هفته دولت اتفاق بیفتد. 

او گفت: دولت کوتاه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگوی رفتاری سازمانی موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است؛ چون این شهیدان والامقام، نماد و مظهر بارز ساده‌زیستی بودند.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان تعهد، تخصص، اخلاص در عمل، خدمت صادقانه، الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه را از مهم ترین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و افزود: این ویژگی‌ها باید مظهر رفتار سازمانی مدیران ما باید باشد.

او با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دولت از ۲ تا ۸ شهریور ماه گفت: آغازین روز هفته با غبارروبی و عطرافشانی گلزار‌های شهدا در سراسر استان و برگزاری مراسم افتتاحیه هفته دولت در گلزار شهدا خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، شعار هفته دولت ۱۴۰۲ را «دولت مردم» اعلام کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام اربعین، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، نشست مدیران با اصحاب رسانه، سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در برنامه‌های هفته دولت دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار