فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با سرقت یک طلافروشی ۲ سارق دستگیر شدند و نیم کیلوگرم طلا از آنها کشف شد.

سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از یک مغازه طلا فروشی، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام ۲ نفر سارق را در این رابطه شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار طراقیه تصریح کرد: در بازرسی از منزل این ۲ متهم اموال سرقتی شامل سه عدد دستبند، یک عدد انگشتر، ۲ عدد زنجیر با پلاک و چهار عدد سکه در مجموع به وزن بیش از نیم کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به ارزش ۱۵ میلیارد ریالی این مقدار طلا و مسکوکات سرقتی، خاطرنشان کرد: اموال کشف شده به مالباخته استرداد و متهمان با قرار مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توقیف ۱۵تن گندم فاقد مجوز نقل و انتقال در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: گندم توقیفی تحویل سیلوی مرکزی شد.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران از نقل و انتقال ۱۵ تن گندم فاقد مجوز در شهرستان ایجرود مطلع و در این خصوص یک دستگاه کامیون باری را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار گندم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ماموریت یک نفر به مقام قضائی معرفی و گندم توقیفی هم به سیلوی مرکزی شهرستان ایجرود منتقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.