تلاش دولت سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم بدون وقفه است

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش دولت سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم شبانه‌روزی و بدون وقفه است

محسن حسین‌میرزایی در نشست تبیینی گفتگوی رسانه‌ای در هفته دولت ویژه اصحاب رسانه و روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: تلاش دولت سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم شبانه‌روزی و بدون وقفه است و این رویکرد در استان وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان پتانسیل‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری دارد که با همت دولت سیزدهم تلاش فراوانی برای ارتقای آن شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در این راستا استاندار چهارمحال و بختیاری با تلاش، همت و کار شبانه‌روزی در راستای سیاست‌های دولت همواره در کنار مردم حضور دارد و مردمی‌بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولان این استان به‌دنبال نهادینه کردن اموری مانند مردمی‌بودن، در میدان بودن و یافتن راهکار‌های رفع مشکلات هستند.

وی ادامه داد: هر جا مردم در انجام فعالیت‌ها حضور و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشتند، کار‌ها خوب پیش رفته است.

حسین‌میرزایی افزود: در دوران فعالیت دولت سیزدهم اقدامات زیادی در حوزه‌های جاده‌سازی، توسعه شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب و فعال شدن طرح‌های نیمه‌تمام و راکد چهارمحال و بختیاری انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت استان، نهضت ملی مسکن، توسعه فضای ورزشی و سایر طرح‌های توسعه‌ای از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم در این استان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به پیش‌‍ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با ابلاغ قانون جدید انتخابات، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای با همکاری رسانه‌های گروهی در استان انجام شد.

حسین‌‍میرزایی با اشاره به پیش‌ثبت‌نام ۶۸۲ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد بالای داوطلبان از قشر‌های مختلف به افزایش مشارکت انتخاباتی کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار