مهلت پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس به پایان رسید

حدود ٧٠٠ داوطلب در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند.

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اتمام مهلت پیش ثبت نام، حدود ٧٠٠ نفر در استان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۱۱ درصد سهم بانوان و ۸۹ درصد سهم آقایان است.

حسین‌میرزایی افزود: از مجموع داوطلبان سه درصد دارای مدرک حوزوی، ۱۶ درصد دکتری، ۶۸ درصد کارشناسی (فوق‌لیسانس) و ۱۳ درصد کارشناسی (لیسانس) هستند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: بیشترین فراوانی پیش‌ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری با ۶۰ درصد مربوط به رده سنی بین ۳۰ تا ۴۵ سال است.

حسین‌میرزایی ادامه داد: برای انجام پیش‌ثبت‌نام به محض وصول قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاع‌رسانی سریع، صریح، دقیق، موثر و شفاف برای استحضار مردم شریف و عزیز چهارمحال و بختیاری انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این اطلاع‌رسانی‌ها در یک هفته گذشته بسیار گسترده‌تر و پُرحجم‌تر و با روش‌های گوناگون انجام شد که حاصل این تلاش پیش‌ثبت‌نام تعداد بی‌نظیر داوطلبان در استان بود.

وی گفت: به‌همین منظور لازم می‌دانم از ائمه جمعه و جماعات، صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری‌ها، اصحاب رسانه، فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تمامی کسانی که با احساس مسئولیت در این اطلاع‌رسانی گسترده همت و تلاش کردند تشکر کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار